Děti se učí jazyk pomocí prožitku při běžných činnostech (výtvarná výchova, sport, hudební výchova). Hra jako nástroj přirozeného „učení se“ (práce s příběhem/komiksem, upravené dětské hry k zapamatování větných vazeb a slovní zásoby, dramatizace a narativní pantomima). Využití prvků metody CLIL (kontextového učení). Podpora spontánní pozornosti, respektování potřeby fyzické aktivity, práce s přirozenou zvědavostí dětí. Originální a propracovaná metodika a kreativní pracovní listy. Zajímavé pomůcky (maňásek, kartičky) poskytující vizuální i auditivní podporu. Pracovní sešit je zdarma.
Vítejte v kroužku: Klub komunikace
AJ pro děti od 2. třídy
Vhodné pro: děti od 7 do 9 let
Délka a čas trvání: v průběhu školního roku proběhne 32 lekcí po 90 minutách
Co mít s sebou: psací potřeby případně jiné dle pokynů lektora